101213.

jag har inte bloggat på överlänge. har egentligen ingen anledning alls.
det har inte blivit så bara.
men nu sitter jag här och det kommer inga ord eller tankar.
har egentligen så mycket att skriva men inget kommer fram.

jag saknar mormor. det känns tungt att tänka på att hon aldrig kommer kunna ringa mig.
eller jag henne. aldrig kunna träffa henne eller bara krama henne.
jag minns fortfarande hur hon luktade. hon luktade mormor. min mormor.


måste inhandla julklappar. det är ju trots allt bara 11 dagar kvar till julafton.
jösses. det är tur jag ska ner på stan med älsk idag! :)
och baka är det planerat att jag ska göra med. igår blev det pepparkakor.
idag blir det knäck och lussekatter. varför heter det lussekatter egentligen?
det är ju inga katter man formar dom till direkt? eller gillar katter saffran?
förstår inte.

nu ska jag diska så jag slipper baka på golvet pga all disk.


tjingeling.

''
but when i shut my eyes
i see you like you're really there
it's heavy on my heart
when you're not even here

without you i would fall apart
i'm safe when i am in your arms
and only you can set me free
and only you can save me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0