100227.

hm, det slog mig nyss att februari är snart slut. sen är det mars.
och det är ju nästan(?) vår. i vilket fall har det inte kommit mer snö.
eller is, eller minusgrader. får hoppas det fortsätter så :)

idag är jag lika trött som igår, om inte värre.
har nog även stukat foten eller nått. till råga på allt.
höhö.
och det blir även en halvtom säng inatt. iaf fram till 00.
men ändå. det känns ändå lika tomt. ensligt. ödsligt.
synonymsara.se


jag funderar på att ta mig ett långt, varmt bad.
lite kent. och kanske en cigg. wooh.
sen blir det sängen, upp tidigt imorgon med.

konstigt nog känner jag mig fruktansvärt ensam. även fast
jag vet att jag inte är det. men det känns så emellanåt.
idag är en sån dag. det känns som det bara är jag i hela
världen. ingen annan. det är ingen rolig känsla, och jag har
egentligen inte anledning till känslan.
men den dyker upp. och det gjorde den ikväll. just alla kvällar
när jag är ensam hemma och har ingen som kan trösta mig.
suck.
nu ska jag bada. tänka på annat och förhoppningsvis få mer sömn
än igår.


tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0