100303.

idag hoppades jag på att jag skulle få sova ut till iallafall 12.
för att slippa huvudvärken som spökat nu i en vecka.
men icke! jag blev väckt klockan 8 av en kattunga i hela ansiktet.
och jag har inte kunnat somna om, så det blir en underhållande natt
på jobbet. antingen överpigg eller övertrött.

jag är trött på rutiner. allt är fan bara rutiner. iallafall i vardagarna.
jobba, äta, sova, jobba, äta, sova. det är enformigt, emellanåt tråkigt.
tur att helgerna kompenserar upp med  galenskap och en hel massa mys.

usch vad negativ jag låter. det inte meningen egentligen. men känner
mest att jag varit på samma ställe och trampat nu ett bra tag.
kommer ingenstans. främst syftar jag på jobbfronten nu.
min kärlek har aldrig varit bättre och jag har aldrig varit såhär lycklig.
ibland blir jag lite rädd, för att känns så bra.

nej, jag ska sluta vara negativ och tråkig
och föna mitt hår och ta en cigg i det underbara vårvädret istället!
sol, snön smälter och det mesta är helt underbart nu!


tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0