100324.

det är en dag innan löning och det känns på kortet. hej 0 kronor!
kanske inte exakt noll, men inte många hundra där ifrån.
men det lön imorgon och det behövs! verklich.

idag inhandlade jag och älskling en ny pläd.
den är brun, och lika len som charliekatten.
himlans mysigt.
annars har dagen var blandad. skönt, underbart väder,
lite jobbigt imorse, lite jobbigt nu i eftermiddags.

hursomhelst så är jag lika nervös som dig.
det går inte en dag utan att jag tänker på hur det kommer
till att vara och gå och lägga sig själv. vakna upp själv.
ingen att vara störd med. ingen att kela med, ingen att följa
biggest loser med. ingen att hålla mig sällis på balkongen.
ingen som kan trösta mig så som du kan göra.
ingen att visa alla fina låtar och dedicera dom till dig.
jag vet själv att det kommer ordna sig för oss och allt det här.
men just nu är det väldigt tungt. jag har verkligen en stor klump
i bröstet.



tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Hestann

Men gullan!

Jag kommer alltid finnas där för dig.

Kan till och med ta med ostbollar och påskmust

om du vill ha det<3

Älskar dig hjärtat!

<3<3<3<3

2010-03-25 @ 10:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0