100325.

jag har så ont. en bultande smärta i axlarna. det gör nått frukstansvärt ont.
kan inte ens sitta upp normalt utan att det göra ont!
fick dock lite massage av älskling igår. det behövdes.

annars är det ingen höjdardag idag.
jag tänker för mycket, är negativ och ledsen.
jag orkar inte med det här. jag är nojjig och jag borde inte få ha ägande till min hjärna eftersom jag bara tänker på dumma saker som jag inte borde tänka. men jag kan inte låta bli. grät en skvätt igår för min älskling. var inte meningen alls. men det bara kom. precis som svaret till dig kan göra. och jag är fruktansvärt nervös för hur allt kommer bli. kommer du komma ihåg mig? kommer du vara densamma? kommer du komma tillbaka och vilja fortfarande ha mig? ni hör, my head is spinning. som jag skrev igår kommer det bli kämpigt att vakna upp och gå till sängs själv. idag fick jag väl en smakprov på hur det kommer vara. vaknade upp ensam och nu sitter jag här. rastlös och bara spyr ut alla mina känslor. och det känns jobbigt om det är det här som väntar mig.
älskling du vet att jag stöttar dig i allt som har med det här att göra. det gör jag, jag unnar dig verkligen detta om det går som det gör, för jag vet att detta är din dröm. och jag vill inte stå i vägen för den och kommer inte göra. jag vill bara skriva av mig och fatta att detta faktiskt kommer hända. och det är jobbigt. det kommer bli jobbigt, men du vet att jag  gör allt för dig och står vid din sida oavsett vad. även i detta beslutet. jag måste bara få in i mitt huvud att detta är något som kommer ske. tror inte riktigt jag har förstått hur jobbigt, ensamt och saknat det kommer bli här. utan dig.

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0