100326.

smärtan i hela kroppen är outhärdlig.
men det går väl över. tiden läker alla sår sägs det ju faktiskt

just nu lyser solen in på mitt ansikte och det känns helt underbart att våren faktiskt är här. ingen mer snö (ta i trä) ingen mer kyla (ta i trä) och det är sommar på gång. för första gången på länge kunde jag och älskling sitta ute på balkongen i underkläder. utan att frysa. utan en pläd. bara au natural!
eftersom jag är hemma själv idag med, får jag sysselsätta mig hela dagen för att inte få panikkänslor eller börja tänka för mycket. så idag blir det storständning i hela lägenheten.
kanske ska betälla hem lite kläder med. är rätt sysslolös och depp och det finns inget som får en att må bättre än nya kläder och skor. kanske min älskling. hemma, som håller om mig och bara finns här med mig. det är något som är ovärderligt just nu för mig. tack för du orkar med mig, orkar stå ut med mig. tack för att du finns här för mig, i alla väder, i alla humör, i alla situtioner. du är min klippa, min ängel, min hjälte och räddare.

städa var det, men jag tror jag webshoppar lite först.
höhö.

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: a

saknaden är stor efter dig......

2010-03-30 @ 20:29:43
URL: http://saknar.se // norge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0