100510

annaälsk fyller minsann år idag, vågar inte riktigt skriva hur mkt för risk att bli nerslagen, höhö.
firade med en fika på stan och bara var. som vi är bäst på! grattis igen min kära lilla ponny.

för övrigt snurrar det väldigt mycket i mitt huvud just nu. har hur många som helst att vara till lags. känns som det, eller jag aldrig räcker till inte tillräckligt iallafall. det mesta känns ouppnåligt och jag känner mig svag. svagare för var dag som går. och det är aldrig menat att gå ut över Dig. du är hela min värld och jag vet inte vad jag hade gjort eller var jag hade varit utan dig. du gör att jag orkar, ger det lilla sista. och visst är det så att man har sina ups and downs? visst? jag har en down just nu. men den kommer försvinna, det gör den alltid. det är bara jobbigt att ha den på obestämd tid. jag har så mycket som vill ut ur mig men jag får inte fram några ord, eller hur jag ska uttrycka mig.
erik hassle får göra det åt mig;

tell them how sorry I am
this wasn't part of the plan
this is the part that nobody mentions
i hope that you know all my intentions were true

all that I wanted was you. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0